Jennys tankar

Hungrig!

Publicerad 2010-09-27 20:21:15 i Allmänt,

Förts dagen på den här helvetes dieten, är hungrig som satan och har jordens huvudvärk.. Jag kan inte komma på en anledning till att fortsätta, jag vill ge upp tror jag.

Är jag ändå inte ganska supersnygg och nöjd i denna storleken??

Varför provar jag detta när det funka så bra att räkna kalorier och kunde äta vad jag ville??

1 vecka ger jag de och syns de inte nåt på vågen då, så skiter jag i det här. Finns väl ingen människa som vill leva så här!

Hit med en redig köttbit och massa beasås!



Urgh!! 




Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-09-27 20:32:35

Vad håller du på med för diet? Har jag missat nåt här? :)

Postat av: Annika.A

Publicerad 2010-09-28 10:47:29

Också nyfiken, jag har testat lchf nu ett tag och där SKA man äta kött och bea!! Dock inga potäter...

Man behöver verkligen inte gå hungrig!

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-09-28 18:12:25

Tycker din kropp är fin som den är :D Kom så ska jag laga riktigt gooooo mat te dejj ;)

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-29 13:07:09

Jag testade lchf och gick ner 10 kg på 4 månader, då är man mätt hela tiden och får äta massor av kött och sås! :D :D (dock orkade jag inte stå emot sötsuget under sommaren så nu har jag gått upp igen pga av alla kladdkakor)

Men har du verkligen bestämt dej för detta så går det säkert, men man ska inte behöva gå och vara hungrig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela