Jennys tankar

idaaaa daa

Publicerad 2010-09-29 19:59:36 i Allmänt,

Idag har jag provat en annan "soppdiet" och den funka mycket bättre, så jag halvkör med den nu och ska börja stenhårt på måndag är det tänkt.. Vi ska fira pappa på lördag och när det står en tårta på bordet försvinner all min karaktär, vem kan motstå en tårta som bara står där och ropar Jenny.. 


Både jag och plutt höll på att tråka sönder här hemma så vi tog en promenix till Centrum för att lämna lite stålar, poff sa de så hade flera timmar tickat förbi.

Fick se Maria's fina tatuering, blir så sugen på att göra en själv. Men det är pengarna det hänger på, ska önska mig pengar när jag fyller år tror jag.. Har bestämt mig för att lägga ut lite mer pengar än vanligt och gå till en som är skitduktig. Får väl se när det trillar in lite extra stålar.
Vann 10 spänn på en lott idag Många bäckar små vet ni :P

Har varit och lämnat mina sista 50 öringar också, så förhoppningvis ska det inte dyka upp några flera här.

Inte hänt allför rockiga grejer här idag, plutt och jag har busat, mormor var här och busade också.. Just de fixade julkorten idag, så nu är de klart..



Pöss och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela