Jennys tankar

Kil

Publicerad 2010-09-22 23:08:26 i Allmänt,

Idag tog jag och plutt vårt pick och pack för att åka till Kil, ni vet där grisera kör bil :P. Nej,det blir aldrig gammalt!

Vi skulle hälsa på farbror Magnus, så längesen vi sågs. Plutt tyckte nog att Magnus hade dåligt med leksaker och han gillade inte när Magnus skrattade högt. Min lilla plutt!

Vi har faktiskt inte gjort nåt särskillt, bara tölat och umgåts :).


plutt ramla precis när jag tog kortet, vad magnus gör har jag ingen aning om :P







Imorgon blir det vagga gunga gå, ska bli kul att träffa alla igen :).


kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela