Jennys tankar

Sunes El :P

Publicerad 2010-09-16 22:21:06 i Allmänt,

Hallå gott folk!

Igår så for jag och plutt till Sunne, eller Sagolika Sunne som det stod på skylten :P. Visste inte riktigt hur man körde dit och jag kör alltid, alltid förbi Linnéa och Stefans hus :P. Tror jag kommit från fel håll precis varenda gång jag ska dit, pga att jag måste åka och vända :P.

Hos Linnéa var det full rulle, barnen busa och det bjöds på massa smarigheter. Som jag övertalat Camilla till att vi ska laga :P.

När vi kom dit så var det lunchdags, fick tacogratäng lr nåt liknande, gott som tusan var det.

Jag och Linnéa försökte träna in att man ska "svära" med snälla ord. Typ: Gerda Amanda istället för jävlar anamma, gälar istället för jävlar, fy fabian/gåglarna istället för fy fan.. Det gick väl sådär :P.
Vi pratade om massor och lite till, barnen busa det var full fart på både Vincent och Annie :P. Dom var så söta, Annie var go flera gånger och pussa på Vincent :).

Vi passade även på att titta på kossorna, ja nu var vi på landet :). Mysigt!



















Jag och plutt blev kvar hela dagen, så vi hann med fruktsallad och glass också, Linnéa är så huslig!


En mycket trevlig dag var det iaf, som jag hoppas vi kommer göra om snart igen!


Kramen




Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-17 00:20:44

Va söt han är din charmis =) Jaa elr hur är de dax för magbilder från åsa nu? ;)



Tack, tack! =)=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela