Jennys tankar

Segmon

Publicerad 2010-09-18 22:12:45 i Allmänt,


Idag när min lilla plutt kom hem hade han fått en bula till, 2 bulor på mindre än ett dygn ganska bra jobbat!
När mamma och plutt kom så passade jag på att bjuda min lilla mamma på lunch, blev tacogratäng.

Förstår att ni vid det här laget är förvånade över min mångsidigthet inom matkunskap :P

Efter lunchen så brummade vi hem mamma, jag och plutt skulle åka till Segmon, närmare bestämt hem till Annica och hennes grabbar.
Linnéa och hennes tjejer kom också, så det var fullt hus :).  Våra barn är så roliga ibland och Annicas små grabbar var inte små längre.

Prat och fika blev det, annanaspaj och grädde, behöver jag säga mmummmmmmma!

Tror den fikan fick mitt sockersug att vakna till liv :/.


Vi planerar även en resa till ullared som jag hoppas blir av, gäller mest att hitta barnvakt för mig. Fast allt är på planeringsstadiet än det beror på plånboken allting.. Men jag hoppas vi alla hinner samla ihop lite stålar, julklappar och presenter ska ändå inhandlas, så varför inte göra det på ullared?


Jag bjuder på några kort från idag nästa gång blir det en 10:a var :P

























Tyckte jag tog så mycket kort ändå missa jag att fota några små sötisar :/.
Är det något kort ni vill att jag ska ta bort, får ni säga till.

Kommentarer

Postat av: annica

Publicerad 2010-09-18 23:04:18

det var roligt att ni kom. jag är SÅ sugen på Ullared!

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-19 12:03:15

Jag mailade ett kort till dej, öppnar du gamla mailen ibland?

/Mamma

Postat av: Milla

Publicerad 2010-09-19 12:39:25

Härliga bilder! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-19 19:57:36

Glömde säga TACK för den goda maten!

Du är en superduktig kock Jenny.

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela