Jennys tankar

Matlagning

Publicerad 2010-09-20 23:20:22 i Allmänt,


Idag har det varit full rulle här och man skulle kunna tycka att jag borde tagit några kort, men Icke! Börjar bli dålig med kamrean, vad har hänt?

Jag och Camilla har bestämt oss för att laga mat ihop, hennes kille åker iväg och jobbar under veckorna, så för att slippa sitta ensam och glo på en falukorvsbit glor vi ihop :P.

Nej idag stod det kycklinggratäng, ris och sallad på menyn, riktigt roligt att laga mat ihop, fast man skulle ha haft en 3:e person som underhöll våra små älsklingar.

Tror både jag och Camilla åt så det ramla ris ur öronen på oss, men det är jue så gott. Rester blev det också över så vi får lunch imorgon också :). Bus med barnen och massa prat om dittus och dattus som vanligt. Så detta ska vi göra fler gånger, denna veckan kör vi på onyttigt för att sen gå över till det nyttiga :P.

Lovar att fota mer nästa gång!

Kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2010-09-21 17:15:09

Tycker inte alls det lät onyttigt med kycklinggratäng, ris och sallad? Har jag missat nåt? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela