Jennys tankar

Arvika

Publicerad 2011-04-06 23:17:37 i Allmänt,

Hemma efter Arvika passet nu, fick smita lite tidigare :).

Idag har avrit en kanon dag, tagit prover och gjort mycket praktiska grejer, lyckades med en PVK idag också. Gick bättre när man fick gå in själv, fast jag trodde kärlet skulle spricka där ett tag, men det gick vägen. Alla prover gick kanon också, men PVK den gjorde min dag :).

Träningsvärken börjar krypa sig på också, körde ganska mycket mage igår.. Annars händer det inte så mycket här, lr jo det gör de.. Jag hara bara inte tid att skriva de här och vissa saker vill jag inte ens skriva om här :P.

Ne nu är det dags att hoppa i säng, imorgon blir det ännu ett kvällspass.

Pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela