Jennys tankar

Borgvik

Publicerad 2011-04-25 22:21:08 i Allmänt,

Idag tog vi en snabbtur till Borgvik och hälsade på Vincents farfar, vi var jue tvugna att lämna påskbrev och lite påskbakat :). Christer var också där så plutt fick sig en pratstund med han också.

Vincent klappa vovven och var go, sen så ratta han i en av farfars bilar och så släpa Vincent med farfar på rundtur :P. De gick ut på altan och tog yttervägen till ytterdörren för att gå in i huset och gå till altanen igen, vet inte hur många varv de hann med :P.






Funkis undrade nog vad de höll på med.

Jag fick en liten påskpresent av Lasse också, inte en så liten heller :).

1,5 liter gottedricka :P. Tack så mycke :)!

Det är allt en snäll farfar Vincent har, ska åka och hälsa på han i Åmål nån dag :).


Det var nog allt för nu.

Just de, jag har en massa tårt beställningar också, eller en massa är det inte, men det är många tårtor som ska göras. Några till ett 80 års kalas och några till ett 50-årskalas, sen har vi en student också.

Så har vi syster och Vincent sen i juli, sitter och letar insperation till 50-årstårtorna. Ska bli kul, funderar på om jag ska våga mig på en 2-våningstårta, men vi får se..

Pöss och kram så länge gott folk

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-04-27 01:34:52

Vilken söt påskgubbe!

Och självklart ska du våga dig på tvåvåningstårta, och så får du lägga ut bild på den sen ;)

Kram

Postat av: Milla

Publicerad 2011-04-28 20:41:14

Tjena! Använde mig bara av mitt eget huvud när jag gjorde bruschettan. ;) Typ 3-4 tomater, finhackat, 3-4 vitlöksklyftor, pressade, en halv kruka finhackad basilika + salt och peppar efter behag! Vad ska du göra mer för något mumsigt? :)



Jodå, kom allt hem från Mellerud över tusen kronor fattigare. Hostharkel.



Tack! <3 Behöver alla tummar jag kan få när det gäller detta. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela