Jennys tankar

Mariebergsskogen

Publicerad 2011-04-17 14:32:37 i Allmänt,

Igår efter tentan for vi iväg för att titta på djuren, vädret var för underbart för att sitta inne. Och det är det inte nu då?, tänker väl ni..
Men jag har precis käkat middag ute och jag har ont i halsen och svettas och fryser om vart annat, så nu vill jag sitta inne och svettas ett tag innan jag går ut och fryser :P.

Här har ni bilderna från igår, Vincent njöt av att springa runt :).

Här kommer det en hel hög med onödiga kort..







































































Hörrni mammor och andra, skulle vi inte kunna samla ihop några och åka till mariebregsskogen? Ta med lite fika och låta våra guldklimpar se på djuren och busa i lekparken..  Bara en tanke..


Kramen på er!


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-04-17 19:03:57

Bra tanke! Vi hänger gärna på om det passar nån dag:)Kram från oss

Postat av: Sessickan !

Publicerad 2011-04-17 20:00:08

Jaa , jag och Zack vill busa å fika ! Har tänkt att ja ska dit någon dag framöver. Styr något så hänger vi på=D

Postat av: Malin

Publicerad 2011-04-21 20:16:46

Får "tanter" vara med då? Saknar min gudson såååå mycket!! kramiz m

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela