Jennys tankar

...

Publicerad 2011-04-03 22:12:18 i Allmänt,

Hej hopp!

Jag lever, känner bara inte för att blogga.. Eller jag har inte tid, jag träffar folk i verkligheten istället och jag njuter av de :).

Iaf ultraljudet gick bra, vad jag vet iaf :P. ca 35 minuter kolla de magen, så de gjorde en grundlig koll, inga gallstenar lr problem med gallan som alla misstänkt. Njurarna vet jag inte riktigt om de hitta nåt.. De fråga lite frågor och jag tjuvlyssna, på höger njure är det inge patologiskt iaf hörde jag. Jaja vi får vänta och se, nästa grej blir jue gastroskopin, är lite orolig för att jag ska bli tvungen att ta "andra vägen också" då ultraljudsköterskan föreslog att de kunde vara nåt med tarmen.

De löser sig nog..

Vi har även firat min lille kusin Camilla som inte är så liten längre :). Roligt kalas med massa stark mat, men gott var de, smaklökarna brändes tyvärr bort efter en stund :P.



















Min plutt såg lagom road ut av att få blomma i håret :P..




Jag har också fått tagit lite mer blodprov, gick in till en patient och fråga om denna var svårstucken. Vilket patienten var, men ja sa att jag känner lite och hittar jag inget bra att sticka i så hämtar jag en annan tjej. Men vet ni vad, jag lyckades!!! YES, en svårstucken också :).

Nu ska bara svackan med PVK'n jobbas bort, näst nästa vecka blir det operation också. Jag har önskat en knäoperation för det är lite mer "verkstad".

Mitt liv är att ganska bra, helt jäkla toppenbra om jag får säga det själv. Det var längesen jag kände mig glad, lycklig och såhär pirrig liksom. Jag har kul på heltid känns det som, det vänder fort här, men jag hoppas det håller i sig!


Slänger in lite kort imorgon..

Pöss

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-04-04 14:25:30

Kul att du mår bra! Träffade Vincent på väg till dagis en morgon, han verkade också må bra :) Hoppas de löser sig med magen! kram från oss

Postat av: Ananas

Publicerad 2011-04-04 20:31:33

Å vad glad jag blir av att läsa att du är lycklig och har det bra. Hoppas det fortsätter så nu för det är du värd. Krama V från oss. Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela