Jennys tankar

30-års fest

Publicerad 2011-08-04 09:09:32 i Allmänt,

I lördags hade Anders sin 30-års fest, riktigt kul att få träffa nästan hela gänget. Jag och en drös killar, som vanligt :P. Synd att inte bebbe kom, inte sett han sen 09 tror jag, då skrämde jag iväg han med min bauta mage :P.

Min snälla broder gick med på att vara barnvakt, så efter att Vincent somnat blev jag hämtad av M som körde mig till Anders. Vi spela kubb, grilla korv, satt och drack och tjöta. Efter kubben så kom M och gänget godkände han som SF :P.  Ne vi får se, kul iaf..


Thomas och en sleten Magnus




Erik



Se 30 ut då!  födelsedagsbarnet



Peter och Mathias



Blev inte många kort för mig, får sno några av Anders sen :P, så ni får se alla som var med :P


Jättemysig kväll, jag och M var kvar till sist, innan vi traska hem till honom..


Pöss och Kram








Kommentarer

Postat av: Tomas

Publicerad 2011-08-08 21:11:44

kameran la på minst 80 kg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela