Jennys tankar

Luciafirande

Publicerad 2011-12-14 22:09:32 i Allmänt,



Idag var vi på Vincents dagis och firade Lucia, de var så fina i sina lussekläder. Roligt att se alla barnen. Vincent fick välja vad han ville vara och det blev en tomtedräkt och ett sånt där litet elljus att ha i handen :).
Vi kom dit runt 10 i 4 ombytta och klara, Vincent fick se mormor och sen var det kört :P. Fröknarna försökte trösta honom och vi gick ut och satt oss, men de fick vinka efter mig så det sluta med att Vincent kollade på luciatåget i mitt knä. Men det finns jue alltid nästa år, även om jag tycker att det var lite synd, hade sett fram emot detta så mycket.
Mormor, morbror, moster, morfar och jag var det som var där..


Min fina tomte <3, ser på luciatåget med mormor..


Momor tar kort. Men jag ser jue ingenting i din kamera..













kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela