Jennys tankar

Mys

Publicerad 2011-12-01 22:16:29 i Allmänt,

Hej hopp!
dags för en liten uppdateringen igen, veckan som gått har varit sådär kan man säga..
Ska till vårdcentralen imorgon och få lite hjälp, M blir nog också glad :P.

Börjar misstänka att p-pillren inte var den enda boven till allt krångel, men vi får se vad som händer..
Även om veckan varit sådär så har M sovit här nästan varje natt :), det är så myspys när han är här och vi ligger på soffan strir, glor på film, mobilnördar. Han säger så bra saker också :). Vincent håller på att få tänder så han är väldigt mammig, mitt lilla hjärta. Iaf så har han legat i mitten i min säng och såklart åt fel håll,  nåt han gjort sen han var bebis. Det går inte att lägga han rätt för han ska ligga med huvudet mot fönstret.. Så M har haft ett huvud som knökat runt och jag har haft 2 små fötter i magen som sparkar och petar runt.. Mysigt att ha Vincent i mitten men mindre mysigt att ha M långt bort på andra änden.. fördelen för mig är att jag får ganska stor plats då vincent oftast väljer att ligga och knö på M :P.

C-uppsatsen ska lämna i och mailas till urkund imorgon, önska oss lycka till att vi fixar de nu.

Kram

Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-12-02 17:31:44

Vad skriver du C-uppsats om? :) Ha en fin helg!

Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Publicerad 2011-12-10 20:31:31

Nu är min femtonde jultävling avslutad :)

Kika in här för att se om det var du som vann:

http://millahoman.blogg.se/2011/december/jultavling-15.html

Kram // Millah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela