Jennys tankar

11 februari

Publicerad 2011-02-11 21:31:28 i Allmänt,

Idag har jag varir ganska aktiv om jag får säga det själv :P.

Klockan 10 skulle jag vara på vårdcentralen, men innan jag pusla iväg dit så hann jag med att slänga ihop 2 tårtor.
Inte helt klara då, marsipanlocket och dekorationerna skulle på, men jag är nöjd.

När jag tittade ut genom fönstret så funderade jag faktiskt på om jag verkligen hade ont och inte bara inbillade mig, var inge sugen på att traska till vårdcentralen i snöstromen. Kan säga att det var jävligt trögt att gå med barnvagn på sina ställen..

Besöket slutade med tabletter för min de onda i mina leder och hjälper inte dem eller jag får ont igen måste jag höra av mig.

Fick också remiss på gastroskopi och ultraljud, efter tisdagens besvär så skulle de inte bara kolla där jag har ont utan hela "magområdet" om jag fatta rätt, eftersom jag har ont där njurarna sitter också.
Hittar de inget på nåt av undersökningarna så skulle vi gå vidare sa hon..
Så det är väl bara vänta och se, ska bli skönt att få de kollat iaf, även om jag verkligen verligen INTE ser fram emot gastroskopi'n.

Eftersom jag skulle göra tårtor hela dagen så kom Nipha hit och underhöll Vincent, halv 6-6 var jag äntligen klar. att det ska ta en hel dag och göra tårtor.. Känner mig nöjd faktiskt, fick ändra en design under tillverkningen då den blev mycket snyggare nu :).

Kommer upp kort någon annan dag, då jag vill att Jessica och Perra ska få se dem först :P.

Nu blir det en nattsmörgås och sen väntar sängen, borde egentligen stryka kläderna också men jag orkar faktiskt inte..


kram kram


Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-02-12 03:54:37

Hoppas tabletterna hjälper och att dom hittar vad som är på tok med din mage!



Men visst är det underbart med en massa snö igen, som gömmer isen så att det blir sådär spännande varje gång man går ut.. Ramla eller inte ramla - det är frågan ;) (Jag är trött på vinter nu!)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela