Jennys tankar

Hjärtebarn

Publicerad 2011-02-07 19:11:01 i Allmänt,

Är det någon som vet vart man kan köpa Hjärtebarnpins'en(?), hjärtebarnspin'en (?) (det står still nu..).
Februari månad är väl hjärtebarnsmånaden??

Förra året designade Måns Zelmerlöw och Eva Funck hjärtanen och då gav jag bort dem i alla hjärtans dag present till nära och kära. Skulle gärna vilja göra samma sak i år, men de finns ingenstans.

Jag har varit in på Hemköp, Lekia, Euroflorist, kollat internetsidorna som ska ha dem, men ingen har dem.
Det står iofs att hemtex ska ha dem, så ska nån dit kan vi väl kika efter den och tipsa mig :).

I år är det Mojje som designat hjärtat, finns även reflexer och hjärteband..


Snälle du någon som råkar springa på dem, tipsa mig om vart, (helst i Grums eller Karlstad då :P)


Kram



Kommentarer

Postat av: Fröken C - Mamma till Nellie

Publicerad 2011-02-07 21:55:50

Hallå! Surfade runt lite i hopp om att hjälpa dig :)

Detta hittade jag på http://www.hjart-lungfonden.se/kampanj-barnhjartan-2011/visa-ditt-stod/ :)



"Var köper jag Mojjes hjärtprodukter?

Årets hjärtprodukter kostar 30 kronor. Produkterna säljs av skolungdomar runt om i landet. Du hittar dem också på:



Alla Hjärtans Lunch-restaurangerna, Akademibokhandeln, Euroflorist, HeartStore i Göteborg, Hemköp, Hemtex, Kronans Droghandel, Lekia, Rabalder, restaurangkedjan Fazer Amica, Sportson, gallerian Arkaden i Göteborg och i Vallentuna Centrum samt på Alltförföräldrar.se och Geggamojja.se. "



Dom affärer i fet stil har vi i Karlstad :)

Postat av: Fröken C - Mamma till Nellie

Publicerad 2011-02-07 21:59:54

Läste nu att du hade varit på en del av dom :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela