Jennys tankar

Surt :P

Publicerad 2011-02-10 20:14:44 i Allmänt,

Så.. Nu känns det som jag har lite tid över <-- så ska man väl aldrig säga, för det är väl då helvetet brakar loss :P.

Jo som ni vet är det väldigt lyhört här i huset..
Det är ett jävla väsen ibland och när jag hade suttit och lyssnat på deras jäkla bårk i över 1 timme, så orkade jag inte mer. Hur orkar man stå och skrika på varandra i över 1 timme?? Samma sak jämt!

Iaf så jag tog mod till mig och gick och ringde på :P.
Sa att nu får ni faktiskt ta och lugna er lite.. Va tror ni händer, jo dom gaddar ihop sig och skäller på mig hahaha :P.

Flickvännen inne i lägenheten gormar att vi bor för fan också här. Va jag vet bor han där med sin sambo och inte flickvän men fine.

Mannen gormar om att vi har aldrig klagat på dig så du ska för fan inte komma och klaga på oss.. Jag tyckte att det kan bero på att jag inte har min tv i bott hela tiden och jag sitter inte och skriker i timmar om vem som knullat med vem.

Dom skällde lite till och ja sa att ni överröstar min tv, så lugna ner er lite nu..
Då drog han igen dörren och så börja dom skrika om mig inne i lägenheten, jag bara skratta så jävla oväntat liksom :P.

Hahaha

Mannen fick väl lite dåligt samvete och kom och bad om ursäkt och sa att han var lite arg på sin fru <-- konstigt  att hon blir lite vrång när han har flickvännen där :P

Är det inte porr så är det bråk..

Strax efter ursäkten så kom Anders förbi på spontanbesök, de gillas :). Vi han inte sitta i många minuter innan det började gormas igen.. När de hållt på ett tag till fråga Anders hur fan orkar dom skrika så på varann?

Kanske därför det är så tyst vissa dagar, de skriker sig hesa :P..

Jaja tyckte bara det var lite kul :P

Kramen



Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-02-11 19:38:30

Hahaha! Fan vilka jobbiga grannar. :P



Nja. Tid.. jag brukar gå direkt efter jobbet oftast. När jag är som minst trött. :P Sen när jag kommer hem står dusch och matlagning på schemat och efter det orkar jag INGENTING mer. Så fan vet om det är så bra egentligen? Nej, har aldrig testat zumba men skulle gärna vilja! Verkar skitkul. Du får testa och säga till om det är något att ha eller inte! :)Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela