Jennys tankar

30 dec

Publicerad 2011-01-01 14:48:31 i Allmänt,

Jag fick en bok med massa choklad recept i julklapp, så när Malin skulle komma på besök passade jag på att prova ett recept. Nåt måste man ha att bjuda på :).




Duktig som jag var gick jag och handlade det som behövdes, kom hem och la Vincent. Då fick jag se att jag betalt för kanel som skulle vara i  muffinsen, men att de antagligen ligger kvar i affären *suck*. Hade Vincent varit vaken så hade jag gått tillbaka och frågat efter kanelen, men nu fick jag baka utan..

De blev helt okej ändå, inte sådär sliskigt söta, men goda och väldigt mäktiga!


Det är vit choklad i dem, så det är inge mjölklumpar ni ser :P


Sådär bara att pudra över lite kakao, sen är de klara..


Sen på kvällen som kom Bark och syster yster över för att spela bingolotto, jag hade förväntat mig fler spel än 1 faktiskt!

Plutt vakna och var otröstlig, magen och tänder tror jag. 2 somna vi, tur att syster yster stanna kvar, för jag kunde knappt hålla ögonen öppna.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela