Jennys tankar

Stora grabben

Publicerad 2011-01-15 00:00:38 i Allmänt,

Så här såg han ut innan klippningen, sen kapade mormor luggen på han..
Efter de gav mig jag på hårbollen och försökte få till de, halva huvudet gick jättebra sen skrek han som en stucken gris och bara gråt. Varken en spegel, glass, russin lr morfars knä hjälpte han skulle inte klippas mer punkt slut.
Så ena sidan ser bättre ut än den andra :P, fick snabbklippa den och det är inte riktigt jämt överallt.. Sen finns det lite stöllhår här och där..


*suck* Tror du att du är rolig nu eller?


Pratar med mormor


Efter klippningen..



Den braiga sidan är med på kort :P



Idag var vi på BVC, plutt skulle mätas och vägas :). Min lilla pojk är nu 87cm och 14 kilo tung, fredrik konstaterade att han inte ens är en meter längre än plutt :P


Kram

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-01-15 13:35:04

Oj, ja då är han inte så liten längre :) Attans va fort dom växer, dom små liven!

Den braiga sidan ser ju jättebra ut :)

Kram

Postat av: annica

Publicerad 2011-01-17 14:02:07

precis som Lucas när han var 18 månader :)



Vad söt han blev nyklippt :) så fin så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela