Jennys tankar

Herr Biltema på besök

Publicerad 2011-01-15 22:39:24 i Allmänt,

Idag har jag haft bästa Håkan här på besök, vi träffas alldeles för sällan och hörs alldles för sällan nu =(.
Jag har alltid så jäkla kul med han, skrattar alltid så magen värker och även denna kväll blev så.

Håkan har en tendens till att alltid klumpa till allt och han lyckas alltid träffa knepigt folk som inte ger sig liksom. Allt som kan hända och inte borde hända, händer Håkan :P.

Kvällen bestod av kladdkaksätning, saftdrickning och massa massa prat och självklart lite gos med Snobben. Vincent ville inte lämna Snobben ifred :P.

Måste bara säga att kladdkakan blev perfekt, smarrig som bara den..


Såg nu att det ser ut som om jag gör "smygreklam" :P






Vincent mumsa kladdkaka som bara den..
Vill bara påpeka att diskberget beror på att vi har varit utan vatten hela dan..



Håkan leker :P



Broder och Snobben



Alla flaskor bakom herr Biltema beror på att pappi roll kom hit med vatten idag :)


En rolig kväll med massa gamla minnen som kom upp :). Förhoppningsvis ska vi träffas redan till helgen, men sånt kan ändras ganska fort när det gäller Håkan :P


Kram kram


Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2011-01-16 14:55:59

Åh nu blev jag sugen på kladdkaka ju, så tokigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela