Jennys tankar

badning på älvåker

Publicerad 2011-07-11 22:59:00 i Allmänt,

I måndags var jag ledig, hur skönt som helst, var ledig tisdag också om man ska vara noga :P.
Iaf i måndags så fick jag åka in till stan och panik leta upp en bikini. Var både i stan och vid bergvik och hittade inget, INGET!

Var in på Stadium och fick väl till slut prova såna som jag inte alls gilla och jo jag köpte en, men jag är icke nöjd. men jag var tvungen att ha en..

Så det blev en svart i storlek 38, hur fanken de nu gick till, jag har inte storlek 38 kan jag meddela. Men hade jag en större storlek och sträckte upp armarna så for hela överdelen upp..Bikinibrallorna tycker ja inte heller sitter så bra, men jaja ja kan bada nu. Har hittat en jättefin på internet men den är slutsåld så jag sitter och väntar på att de ska få in fler..

Jaja jag har iaf badat en gång i mamma pool nu :P








De där pluff/flytgrejerna man har på armarna är jättebekväma, ska fasiken skaffa ett par jag med :P


kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela