Jennys tankar

Semesterveckan

Publicerad 2011-07-24 23:27:00 i Allmänt,

hej hopp!
Söndagen var semsterveckans sista dag (fast jag var ledig på måndag också men den hörde jue inte till v29).
På söndan åkte vi först till mamma och lelle senskulle vi leta flygplan tänkte vi, men de fanns inga så vi får åka dit en annan dag :P.
Det slutade med att vi rattade till mcdonalds i regnet och käka skräpmat i bilen innan vi gick in på mariebergsskogen i regnet..


Bus hos mormor, vå åkte dit för att hämta upp morbror.




Vincent fick happy meal och dessa glajjer fanns på boxen..



Skräpmat på mariebergsskogsparkeringen
Vincent är väldigt noga med att när man sitter i bilen har man bältet på sig, de spelar ingen roll om bilen står still. Så fort nån sätter sig i bilen så påminner han :P.


Broder, med bältet på som ni ser..































Plutten :)

Det var vår regniga dag på mariebergsskogen, min lille buspöjk :).


Kram kram



Kommentarer

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Publicerad 2011-07-30 13:08:29

Vilken mysig dag ni såg ut att haft, fast det regnade :)



Sv: Ja jag blev rätt nyfiken jag också.. Men nu har jag eventuellt fått veta vem det är, men det är ingen som det kommer bli något med.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela