Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2011-07-05 22:11:00 i Allmänt,

I tisdags efter jobbet och hämtning på dagis kom Vincent farmor på besök. Jag och Vincent satt och tränade på att säga farmor, de gick till ungefär så här: Kan du säga farmor? Farmor sa Vincent :P. Det märks att han börjar bli stor.

Vincent och farmor lekte med bilar, byggde lego och byggde med klossar.  På klossarna står det siffror och Vincent börjar bli ganska duktig på siffrorna. Så farmor höll upp en och sa 6, Vincent sa nej vände klossen och sa 9 haha sötnöten. Det är en liten tjej på dagis som brukar sitta och räkna och läsa böcker med Vincent så jag får nog tacka henne för detta med siffrorna..



Farmor och plutt busade i några timmar, sen var det en trött liten kille som somnade på stört.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela