Jennys tankar

Torsdag

Publicerad 2011-07-07 22:41:00 i Allmänt,

På torsdag var det massa mys här hemma, massa lego byggande. Vissa dagar är bara bättre än andra :P.

Vid 3 kom syster yster, så vi packade in oss i bilen och drog till stan, jag behövde färg till skrivaren. Sitter och försöker få till några inbjudningskort, plutt fyller jue snart 2 år. När vi ändå var i staden så passade vi på att åka och hälsa på Mormor och Lennart, " Lelle" som Vincent säger.

Där blev det fika och sen tog de en cykeltur, så fort Vincent ser en cykel så talar han om att han vill cykla med mormor. Vi kikade även på poolen de köpt till Vincent, en sån där stor pool.

Någon som har nåt bra tips på bikinis? Jag äger ingen oh måste verkligen köpa en, men jag hittar ingen. Den ska helst inte vara för dyr, då jag inte har nån lust att lägga 900 på en bikini. tips nån??

Va ska man köpa till någon som fyller 2? Jag har ingen idee alls!

Sen blev det sängen för Vincent och tv'n för mig och syster..

Idag blir det jobb och likdant blir det under hela helgen..

Kram


Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-07-08 10:56:09

Jag tycker ellos har mycket fina bikinis till bra pris. :)



Det får bli en överraskning vad det är för kön på bebisen. :) dock har jag haft en känsla ända sedan jag fick plus på stickan. Höhö. Men jag blir lika överlycklig oavsett vad det är för något. :D Bara det är en liten frisk krabat som kommer. Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela