Jennys tankar

Party Party

Publicerad 2011-07-17 23:06:00 i Allmänt,

Efter en dag i Borgvik somnade plutt i bilen hem, medan han sov så var vi i Slottsbron och hämtade öl, plockade upp Jörgen i Grums, plockade upp Anders i Karlstad för att brumma hem till mamma och lasta ur alla grabbar för att åka till Kronoparken och hämta upp Mattias. Japp ja hade lyckats tjata med dessa grabbar ut, jag har inte varit ute i stan på år och dar! Det var en riktigt trevlig och rolig kväll, som jag hoppas vi kan göra om fler gånger!

Väl hemma så satt sig grabbarna på syrrans altan för att börja grunda lite, själv sprang jag in i duschen, sen blev det kläder och sminkining och rätta till håret.


Ja denna kväll var jag en tuff brud i lyxförpackning :P

Efter en del grundande hemma så sprang vi till bussen, ja man har jue så bra humor, så massa skratt och löjl blev det!
 
Kvällen blev perfekt! Jag hade jättekul! Tack snälla grabbar för att ni ställer upp på mina tokigheter :).














Vi hade innan pratat om att alla tjejer plutar med läpparna och klämmer ihop sina boobies :P. Då får man som man vill vet ni *humor*. ja så vi var tvungna att ta ett kort :P








Jörgens ben i kors



Rktiga män sitter bredbent, det vet väl alla :P










Anders är jätteglad  att äntligen får följa med oss ut.



Het-Jörgen






Mellanmål, måste man ha mellan barerna :P
























En mycket trevlig kväll med mycket skratt! Den blev inte sämre av att man fick skjuts hem ;).



Dagen efter, huvudbonaden har jag för att syrrans rum hatar mig och är skitljust jämt. Vaknade 4, satan! Det var inte bara ljust, det var varmt som helvete också. Fick lägga mig på soffan och öppna ytterdörren :P.








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela