Jennys tankar

Maggen..

Publicerad 2011-03-04 22:35:56 i Allmänt,

Min mage och jag kommer inte riktigt överens, ont som satan och allt kommer ut snabbare än snabbast. Som förra gången går det bra så länge jag inte äter nåt, ont som satan och det hugger och gör ont att andas ibland *suck och stön* . Väntar på att det ska gå över, sist satt det i en vecka..

Fast det har faktiskt blivit bättre sen de konstiga "anfallet" ja hade som rådgivningen promt skulle ha till magsjukan och jag säger att det var nåt annat. Det satt i en dag och dagen efter vaknade jag upp utan att ha ont i  magen och det var längesen jag hade den känslan.

iaf så hade jag skitont i magen och svullna upp där vid den punkten jag haft ont, jag kissa grönt kunde knappt gå vissa stunder för jag hade asont över njurarna och jag spydde x antal gånger den dagen. Men efter den dagen blev de bättre, läkaren tyckte vissa saker stämde in på gallan, sen var det lite annat också..

Längtar iaf till jag ska få göra ultraljudet och gastron så jag slipper detta snart! Om de nu hittar nåt, fast de måste de..

Ne nu ska ja halv slumra lite på soffan och hoppas på att jag slipper både ha ont och toaletten..

Pöss


Kommentarer

Postat av: Hej

Publicerad 2011-03-06 15:32:53

hejsan :)



Tack för dina positiva ord :) När man får sådana kommentarer så känns livet alltid lite lättare :)



Jag ser på saken med helt andra ögon nu :D



Stor kram :)

Postat av: Malin

Publicerad 2011-03-08 08:39:20

Stackars dig... Hoppas verkligen att det blir någon ordning på magen och att du får veta vad som är fel, inte att de ska "tro" hela tiden... Så roligt att se er igår, om än lite för kort stund!!



Piggekramar

Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela