Jennys tankar

Våffeldagen

Publicerad 2011-03-27 14:45:55 i Allmänt,

Så i fredags var det våffeldagen, det missade ni väl inte..
Jag hade lovat familjen att göra våfflor, så klockan 4 började jag dona i systers kök.
Jossa, Jag, Vincent, Mamma och Lennart käkade våfflor så man kunde tro att vi inte sett mat förut :P.

Efter att ha moffat, så åkte jag till Köp Barnvagn och hämtade Magnus, hade lovat att köra hem honom, så han slapp vänta över en timme på bussen. Iaf så passade jag på att göra lite mer våfflor till honom, trevligt som vanligt när Magnus kommer på besök.











Till hade vi blåbär, mango, vaniljglass, chokladglass, grädde, sylt, och hallon.
Behöver jag säga MUMS!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela