Jennys tankar

Påskpresent

Publicerad 2011-05-12 14:39:51 i Allmänt,

Har jag visat påskpresenten plutt fick av tant Barbro?






Bilen är mer röd i verkligheten, så det är jue mammas bil :).
Han sitter och grejar med den jämt, öppnar dörrarna och berättar att där sitter mamma, där sitter momor, där sitter moster, där sitter mobror, där sitter morfar, (Nipha och Anders är också med ibland) och där sitter jag. Vagnen har han i bagagen :P. Han varvar oss hela tiden, oftast är det bara 4 stycken som åker bil :P.

Min lille bus!


Pöss


Kommentarer

Postat av: Milla

Publicerad 2011-05-12 16:42:22

Wow, vilken fräsig bil!



Sprang inte hela vägen kan jag säga. Inte med de onda knäna och vänster höft som är ur funktion.



Haha! Svischar är inte rätt ord! Jag kommer dubbelvikt i något slags halvjoggtempo och förmodligen är jag högröd i fejset och ser ut att vara i behov av syrgas illa kvickt! ;)



Gört! Glömde dock säga att jag i vanliga fall brukar ha i massor med gräslök också! :) Hoppas den smakar. Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela