Jennys tankar

Parkering

Publicerad 2011-11-20 09:00:53 i Allmänt,

Är det bara jag som blir irriterad när de glider in par utan barn och tar platserna..


De är liksom gjorda för barnfamiljer som behöver lite bredar plats för att kunna sätta barn i bilbarnstolar mm..
Jag skulle aldrig få för mig att ställa mig på en hadikappsplats typ..

Mutter mutter mutter, hatar bilar som parkerar så man knappt får upp bildörren och kan lyfta in vincent..
Ska de va så jäkla svårt att ställa sig rakti rutan och ungefär i mitten??

Kram kram


Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-11-26 06:50:08

Jag stör mej också på dom som parkerar på familjeplatserna men som inte har några barn med sej!!

Men dock är jag en av dom som inte kan parkera rakt, jag försöker att inte ställa mej bredvid någon om jag verkligen inte kan få bilen rak ( ibland kan jag försöka rätta till flera gånger och ändå inte få bilen rak i rutan skäms). Då får de som senare ställer sej bredvid mej skylla sej själva, då de ser när de parkerar att jag står snett.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela