Jennys tankar

Saker jag vill...

Publicerad 2011-11-23 22:54:45 i Allmänt,

Saker jag vill skriva till folk på facebook, men inte gör :P..

Det var då ett jävla gnäll på dig hela tiden!

Skulle aldrig falla mig in, det är du som vill de lägg din egen enrgi på de.

Va fan är det för fel på dig?

Men för fan, sluta kasta sten i glashus!

Hört talas om spotify??

Jag skiter faktiskt i vart, när och hur du äter din förbannade mat..

Du, jag behöver inte veta vad du gör varje sekund av dygnet ( extremfacebookarna som uppdaterar 14 gånger per dag :P)



Bitter? Inte jag inte :P pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela