Jennys tankar

Tisdag

Publicerad 2011-10-25 22:30:53 i Allmänt,

Tjoho!

Vet ni vad jag har upptäckt, det finns reklamer som verkligen kväljer mig. Alltså jag tycker inte de är så usla så jag mår dåligt utan jag börjar faktiskt hulka när jag hör dem.. Har ni hört Kenos radioreklam, den med de där skratten.. Den får mig att vilja spy och jag hulkar, jag riktigt känner hur det där skrattet formar sig i munnen, fy fan!

Sen den där jäkla hångelreklamen på tv, hua.. Det är inte så att jag tycker det är äckligt lr nåt, jagvet inte varför jag hulkar men hulkar gör jag.

När vi ändå är inne på reklamer tycker jag Statoil ska ta tillbaka den där "First marry then Statoil" :P.

Inte hänt så mycket idag, pratat i telefon med Tomas medans plutt röjde runt med tågbanan..
Funderade på att ringa Magnus och psyka han inför söndan, men poff så var klockan för mycket..

Ja det var allt för nu :P

Pössen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela