Jennys tankar

Lördag

Publicerad 2011-10-02 21:08:00 i Allmänt,

Tjoho!

I lördags var jag på dop i Sunne, fin fint dop :).  Det var lilla Victor som skulle få sina namn. Jag packade in mig och Vincent i bilen och vi for för att hämta upp Pillan, med den fina fina bebismagen <3. Jag vill bara klämma och känna hela tiden, så fin liten mage :). Ska bli så spännande att se det lilla livet, gu va jag väntar.

Dopet var de ja, Vincent var jätteduktig i kyrkan, jag hade laddat upp med massa mutgodis egentligen hade det inte behövts men han såg en tablett ask när jag greja i väskan, så det var bara att ge han den :P.
Slips och riktigt finklädd var han.

Annica var också på dopet med sina grabbar så det var riktigt trevlig att sitta och prata sen under fika och massa samrrigheter. Hon tyckte jag och pillan skulle fixa wordfeud också, så hon hjälpte oss med det. Jag och Pillan är 2 spån när de gäller vissa saker :P

Dopet var jättemysigt och det var kul att se hela gänget, vi träffa jue så sällan. Egentligen skulle vi försökt oss på en roadtripp i år igen, men nu när det är bebis med och bebis på gång blir det lite krångligare.. Får väl se om vi kommer iväg på nåt..


Den fina familjen :)

Iaf efter en heldag i Sunne bar det av hemåt och fixa till sig. Jag skulle nämligen ut och skaka mina lurviga :P.
Eftersom Vincent är så mammig så får jag smyga ut när han lagt sig..
Jag är hemma och det är jag som lägger honom och när han somnat så smiter jag iväg, naturligtvis med en barnvakt hemma.. Så vincent är i tryggtförvar :). Sen efter min utekväll så får jag smyga hem och skicka hem barnvakten för att på morron gå upp som om jag har slumrat i sängen hela natten.


förfest?

Följde med fina Nina ut och röjjde :P

Iaf så hade jag en skitkul kväll,  träffade massa nya människor och fick till och med en godnatt puss på kinden :P, ja inte av M då, han var jag mest lite surig på. Men sen så kom han hit på söndan och myste framför tv'n, så nu känns det ganska bra ändå.

det var allt för nu


Pössen



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela