Jennys tankar

YES!

Publicerad 2011-10-04 21:50:02 i Allmänt,

Ställde mig på vågen imorse och jag har bara 3 kilo kvar till mitt första delmål yeahy :). Fattar inte hur det gått till då jag bara sitter på rumpan oh inte gjort nåt för att få bort några kilon, en bantningsmetod som jag gillar :).


Ville bara uppmärksamma er på detta, frörstår att ni alla är väldigt lyckliga över att jag kan dra av mig brallorna utan att knäppa upp knappen :P. Sån här information måste jue bara ut till allmänheten :P

Pöss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela