Jennys tankar

Lördagsmys

Publicerad 2011-09-11 11:53:00 i Allmänt,

Igår begav jag mig hem till Martin för lite vin och spelmys, inte sett han på flera år. Han bor precis här i närheten, så man borde väl ses lite oftare egentligen..

Jaja, Snälla Jörgen tittade förbi innan, ja tvinga han att gå till mig innan han gick till Martin så jag skulle få följa med någon :P. Stackarn fick stå här och vänta medans jag sprang runt och gjorde mig iordning :P.
Du syns det att jag haft hästsvans?? Det är inte lätt att platta håret utan spegel :P.

När jag väl var klar godkände han allt och vi drog vidare..


Eric visade ett kort på sig utan ögonbryn och jag kan inte låta bli att se vissa likheter mellan oss.. Jag måste färga ögonbrynen, så borde jag byta läppglans..

Blev ett´mysigt litet gäng hos Martin :). Marie och Christer var där, som jag inte sett på en evighet, som tyckte att jag blivit smal by the way :). Jepp sånt suger jag i mig, är jue äntligen nere på det ljuva 60-talet igen.. 9 kilo till ska bort, kommer bli svårt då jag sitter i skolan hela dagarna och inte rör mig ett jota!

Iaf så var vi Martin, Bark, Jag, Jörgen, Marie och Christer. Jag och Jörgen var ett lag, det gick väl sådär för oss..

Stackars Jörgen skulle till jobbet 6 så han gick hem runt halv 12-12, Marie och Christer åkte vid 12.. Så jag Martin och Barks satt och töla om tjejer och killar och spela 7:an.

Får ta ett snack med M och höra om det stämmer de de säger :P.

Du fattar väl att han bara skriver sådär för att bla bla bla..

Jag som är så jäkla bra på förhållanden, försökte hjälpa Martin med hans nya hugg.. jo tjena, jag är verkligen rätt person att fråga :P.
Många skratt blev det och de snälla pojkarna följde fega mig hem sen i regnet :P.
kanon helg med andra ord..

En puss från M och det hade varit snäppet bättre, men va den segrpöppen sysslar med vet jag inte riktigt :P









Inte ett enda kort på Marie blev de, får norpa dem från Martin sen..



Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela