Jennys tankar

Säfflan

Publicerad 2011-09-25 20:12:36 i Allmänt,

I fredags så satt jag och gjorde en hemtenta fram till 2, sen ville jag ut i det fina vädret! Jag och plutt styrde kosan mot säffle, vi släpade med morbror också. Var riktigt roligt att gå där och titta på saker, mindre roligt var de att knö så förbannat. Köpte iaf 2 ballonger och en t-shirt till Vincent. Sen när vi gått varvet kom farbror Bark, han hade jobbat och ville vara lite social :).  Var en riktigt mysig dag! Sen blev det lite fredagsmys som vanligt :)




Bilstolen är i baksätet på bilenoch då kan man inte flytta bak sätet där fram :P. Bark drog nitlotten och fick sitta fram på hemvägen..



Kram

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2011-09-26 21:00:44

tror jag såg er i vimlet ;)

snyggt där i bilen haha, stackarn :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela