Jennys tankar

Skolan.

Publicerad 2011-09-01 21:56:26 i Allmänt,

Tjoho!

Idag så började jag och Lisa dra igång vårt arbete, shit pommes vad mycket som ska göras och jag fattar Nada!! Hur ska vi hitta alla artiklar till de ämnet vi valt?? Vi har sökt som dårar idag och letat ämnesord, så vi har väl egentligen inte börjat söka.. Utan diskuterar ämnesord.
Vi ska göra ett PM, en hemtenta och ett seminarie nu i september, tjoho full fart framåt!


Ska bli kul att se hur detta går, hon som höll i föreläsningen sa idag att antingen så skriker man på dem lr så sitter man och gråter. Jag förbereder mig på att grina :P.

Hur ska detta gå?


Ne nu ska jag hoppa i säng och sova brevid världens finaste kille :). Ända sedan jag såg den där dokumentären barn med cancer så lyfter jag upp Vincent till mig.
Vill ha han nära mig. Vill pussa på han och mysa. Vet inte varför, kan liksom inte förklara varför jag gör de, vill bara ha han nära.

Jaja ska inte snöa in på detta.


Natti natti

Kram




Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-03 10:45:18

Hejapå Jenny! Du fixar detta.

Kram Mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela