Jennys tankar

Zack 1 år!

Publicerad 2011-09-03 11:04:00 i Allmänt,

tjoho gott folk!
Ska egentligen sitta med hemtentan nu, men jag avsätter lite tid för bloggandet också.

Den 3 september blev släktens minsting 1 år, ett helt år. De ni, här går det undan, växt som bara den hade han gjort sen sist vi såg han, han är en stor liten pojk nu :).

Har inte fått korten av mamma mutter än så ni får nöja er med dem jag har, hade dåligt batteri så det blev inte så många tagna..

Kalasaet var kanon, grillade hamburgare åt så jag blev proppmätt efter det var det kakor och sista en jättefin tåg tårta som jag tyvärr bara orkade äta 2 skedar av. Alldeles för mycket av allt annat i magen.


Fina 1-åringen :)


Anders och Nipha var där


Zack's gammelfarmor och Gammelmorbror Anders


Nipha och min fina morfar



Broder



Mamma mutter


Min fina lilla son <3

Efter all mat och fika så blev det fiskedamm :)


Zack fiskar


Vincent fiskar









Sötisen


Kopior :)


Tårt kort kommer, men det finns i mammas kamera. En jättefin tåg tårta var de :), god också.


Kram kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela