Jennys tankar

Magsjukan

Publicerad 2012-08-22 19:41:00 i Allmänt,

Hua, säger jag bara, tror idag är första dagen allt har varit normalt. Kan säga att det dygnet som var värst så släppte min toafobi för Matz :P, ibörjan tvinga jag ut han.. Men när man sover på soffan och vaknar av att man mår så för jävla illa och spyr ut allt utom tarmarna så sket jag fullständigt i att han satt brevid och när jag i nästa vända var tvungen att kuta på toa sket jag blankt i vad han gjorde! Han fråga om han skulle gå ut, brukar tvinga ut han på balkongen :P, så jag orkar inte gör vad i h-vete du vill!
 
Han är så snäll har hjälpt mig och hämtat vatten och allt jag bett om sprungit till affären för att köpa blåbärs soppa, kört Vincent till barnvakten för att min lille plutt skulle slippa få de. Tisdag natt låg Matz däckad och spydde, inte väckte han mig, jag sov som en stock så man kan väl säga att jag inte var till lika stor hjälp för honom.. Hämta lite vatten åt han, men efter som min mage krångla fram till idag så har jag sovit en hel del.
 
Plutt har iaf sluppit de och det är huvudsaken! Lennart fick det också, han börja på måndag morgon :P. Hua, men nu ska jag inte ha det på länge, det har jag bestämt!
 
Pöss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela