Jennys tankar

Hockey

Publicerad 2012-01-06 14:13:26 i Allmänt,

Min första hockeymatch :)


Igår var jag på hockey, min allra första match FBK mot HV71..
Nu kan jag inte ett smack om hockey och satt som ett frågetecken och fatta aldrig va som hände. Missa helt allt av värde tydligen, jag satt som ett fån och undra varför det buades, klappades i händer mm ibland. Och den förbannade pucken som jag alltid lyckades tappa bort, vart spelar de nu då??

Jag kan iaf konstatera att Reebok har reklam i hallen som ser ut som facebook :P. Jag kan också berätta att det var en kille som dansade som bara den till musiken :P.
Hockey då, ja de spelar jue inte lika mycket som de vevar med klubborna och håller fast varandra, men som sagt va kan jag om hockey.. Men jag är beredd att lära mig iaf, M ska lära mig lite grundläggande grejer till nästa gång :P, om han nu vill gå med hockey med mig nåt mer :P.
Du jenny, pucken är där borta..så peka han lite snyggt med hela armen :P, Men de va så roligt att titta på folk jue :P.
Blev grymt sugen på att åka skridskor igen iaf, i detta vädret så får det väl bli inlines.

När vi väl kom hem så satt vi uppe och vänta på hockeymatchen som gick inatt, jag såg inte särskillt mycke kan jag säga.. Och strax innan målet kom störde jag M lite så han missa målet..OOOOPSSS :P

En väldigt mysig kväll iaf, då det var första gången vi sågs för i år :P

det var allt för nu


Pöss

Kommentarer

Postat av: SmålandsJenny

Publicerad 2012-01-06 15:34:53

Hoppas era fans höll sig lugnare än vad dom gjorde här nere förra året... trodde dom skulle ramla ur buren under all tumult dom skapade...



Kan inte heller så mycket hockey, fast antagligen mer än dig... jag kollar mest publiken med dom få gånger jag är på hockey...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela