Jennys tankar

Leklandet

Publicerad 2012-01-12 20:15:13 i Allmänt,

Hej hej!

Så igår packade vi in oss i bilen och åkte till leklandet, kan säga att vi hade jätteskoj allihop!
Eller M åkte hem till sig först så vi hämtade upp honom, sen packade vi in oss i bilen och for mot leklandet :P.
rena rama träningspasset för mig och M, men Vincent prova allt som han fick, jag sa nej till de där "tubkanorna". Ni vet rutchkanorna som är ett rör liksom.. annars å klättra vi och prova allt tror jag, och han älskade kanorna, vi hann knappt ner innan han var uppe igen.
Min fina lilla älskling, det var så roligt att se honom ha så roligt. Så dit ska vi fler gånger, jag och Magnus muffen har redan sagt att vi ska ta en dejt där :P.
Eftersom det bara är jag som har barn, så får jag väl släpa med gänget en och en :P.






Håll i er nu, men här nedanför så har ni M på ett kort :P.



























Mina grabbar <3


Högt upp..






Åker kana, kan säga att jag var lite skeptisk till att han skulle få åka den röda själv (denna blå var den mindre av dem), men han fick iaf prova och den var också jätterolig tyckte Vincent :)






Cyklade gjorde han också, fort fort fort skulle de gå



Denna fick han inte åka själv, M gilla inte denna hahaha

En perfekt dag, sen på kvällen kom M hem, han skulle passa Vincent när jag körde pappa och Bark till bussen, ja de åkte till Mexico idag och blir borta 2 veckor, syrran stack till Australien i söndags och hon blir borta i 3 veckor. jag är inte ett dugg avensjuk, bara så ni vet :P

Har jag sagt att jag har Världens bästa M? Han är helt perfekt, underbar, snygg, snäll, jävligt sexig och bara min <3
Yes, jag är kär!

Kram kram


Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-01-12 22:02:38

Häääääääärligt att höra, även om det SYNS att du är kär, för det glittrar om dig!!! Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela