Jennys tankar

Tjoho

Publicerad 2012-01-01 01:01:08 i Allmänt,

Hej hopp!
Så då har vi varit ute och kikat på raketerna, jo jag gillar dom. Jag och syrran satt på balkongen, Vincent la vi runt 23, för att då gick han in på sista versen. Rota runt i allt och höll låda :P..

Vi har haft myspys här med god mat och efterrätt och ett glas vin till oss "vuxna". Jo jag har faktiskt lite svårt för att kalla mig vuxen fast att jag fyller 30 år snart :P.
Helt perfekt nyårsafton! Finkädda i början sen åkte pyjamasen på :P.
Mat framför tv'n :P


Igår hade jag och M, nyårsmys :). Snälla pappa var barnvakt, så vincent fick fredagsmysa med Morfar och morbror :). Jag och M laga mat ihop drack lite vin, myste i soffan till Johan glans och bara prata. Hur mysigt som helst :). Mycket skratt blev det också! Tänk att denna fina kille äntligen är "min" :). Kommer en uppdatering om jul och allt annat som händer i mitt intressanta liv :P.


det var allt för nu, sängen väntar

Pöss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela