Jennys tankar

3 Januari

Publicerad 2012-01-03 23:36:00 i Allmänt,

Tjoho och god forsättning allihopa!

Visst var 2011 ett fantastiskt år! Eller är det så att jag sitter här lycklig och glad och har glömt alla bakslag? För det måste väl ha hänt nåt?

Det har varit ett väldigt bra år, mer bra än dåligt iaf. Det har väl varut lite upp och ner med M, innan vi väl bestämde oss för att bli ett par. Men nu är allt toppen! Han är världens bästa, förutom när han skrämer upp mig då :P.

På nyår fick jag ett sms av honom som gjorde mig jätteglad :). Vincent och han är rediga kompisar och jag är inte så populär när det ska lekas :P.
Fina grabbar jag har <3.


Tror 2012 kommer bli att kanon år för mig, hoppas hoppas de iaf. Men 3 dar in på året och det känns toppen iaf :P.
Kroppen kunde bli lite bättre, stel och haft ont i nacke och rygg ett tag nu.  Men en kram från mina grabbar och allt känns mycket bättre.




Nöjd liten kille :). han önskade sig en dator av tomten, så kom han med en :). Min dator säger Vincent oh ska visa den för alla.

På torsdag ska jag och M på hockey, får se hur de blir, har aldrig varit på hockey. Ska bli mysigt, tror jag iaf.. Sen planeras det 30-års fest för fullt. Måste försöka hinna med allt innan skolan drar igång, för då vill jag inte fixa nåt utan bara plugga.
30, inte kan jag vara 30 redan, högst 23 :P.

Det kommer lite fler kort i nåt senare inlägg, hinner liksom inte med bloggen längre, eller helt ärligt känner jag inte för att skriva.. får väl se hur länge bloggtorkan håller i sig..

Pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela