Jennys tankar

Båtbuss och Bark

Publicerad 2012-07-21 22:11:00 i Allmänt,

Hej hopp!
 
Idag fick vi för oss att vi skulle ta båtbussen med plutt. Jag såg framför mig hur vi satt i en mysig båt och fika lite och hade det mysigt. Så blev det inte. Men visst de va en kul grej, men jag förväntade mig mer.
 
Iaf så åkte vi den långa turen och skulle gå av i Mariebergsskogen. Det blev ingen mysig åka båt sitta och fika tur. Det blev en trång tur där man satt på varandra. Barnvagnar i hög och barn överallt som föräldrarna inte hade koll på..
Och va lång tid det tog, vi var alla 3 något rastlösa när vi väl kom fram.. Äntligen, snälla mormor kom och hämtade oss sen :).
 
Efter båtbussen gjorde vi oss klara för att åka till säffle på 30-års fest :). Fina Herr Bark fyllde 30 och det måste absolut firas. Alla man känner var där som vanligt + några till :). Förfest i säffle sen till Karlstad för att festa lite till innan det var en trött Jenny som åkte hem. Efter allt jobb och stress är jag trött jämt.
 
Vet att jag tog nåt kort, men de har jag nog slarvat bort :P. Hipp Hipp Hurra för bark Iaf..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela