Jennys tankar

Examen

Publicerad 2012-06-09 21:30:00 i Allmänt, Firarhörnan,

Dagen jag längtat efter och sett fram emot med skräck. Nervöst som 17 har det varit ju mer den 8:e närmade sig!
Fasiken jag är klar, jag är färdig sjuksköterska, efter allt slit och många tårar, jag är KLAR!

Examens dagen började med att jag upptäckte att min bh inte fanns med i packningen. Jag hade en klänning med "öppen rygg". Så Lennart fick sticka ut innan frukost på Bh-uppdrag med mobilen i högsta hugg. Så jag fick prata med expiditen :P.
Det hela slutade med att jag fick tejpa ner bh-kanten på en vanlig bh med dubbelhäftande tejp. Nöden har ingen lag :P. Så man kan lätt säga att bh'n inte var allt för stödjande på framsidan :P. Klockan 10 skulle klassen samlas i skolan.







Här har ni klassen!

Iaf några utav oss, alla kom jue inte i tid :P


Sen bar det av till stjärngården för brunch :)















Efter det väntade vi alla nervöst på att klockan skulle slå 1 och det var dags att gå in i aulan. Shit va nervös jag var och det var svårt att hålla tårarna tillbaka ibland..













Min gulleplutt var där och ropade mamma och vinkade flera gånger <3.



Brian höll tal



Six Harmony sjöng, skitbra grupp by the way!



Broschen och blomman, ÄNTLIGEN!!



Då var det över dags att gå ut till tonerna av U2 It's a beautiful day, här gick det inte att hålla tårarna tillbaka kan jag säga..




Vi stod upp och när det drar igång med lite tempo i låten började vi sakta gå ut, till massa aplåder!

















Färdig sjuksköterska :)

När pappa och broder kom ut för att gratta mig började jag nästan gråta igen, många glädjetårar!





Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela