Jennys tankar

maries 40-års fest

Publicerad 2012-06-10 21:20:00 i Allmänt,

Hej hopp!
Som ni märker var det fullt upp denna helgen, fredas examen, lördag Maries 40-års fest :). Grattis!
Festen var i Slottsbron, mysig lokal med det var lite trångt ett tag :P. Kareoke sjöng för fulla muggar även om jag vägrade gå upp själv helt nykter framför folk jag inte känner :P. Ja, jag är en fegis! Det var 4 st som fyllde 40, så det var många man inte kände, fast jag tror jag kände igen de flesta, slottsbrofolk vet ni :).
 
Kvällen började bra, sen blev det en liten snurra på tråden för mig och Matzan, en liten sak blev helt fel. Var mitt fel också, så vi var väl inte för sociala utan satt i soffan och töla.



 
Jag vet att det ska finnas ett kort på mig, men jag hittar det fasiken inte :/..
Jag var iaf uppe och sjöng en gång med centrumtjejerna, själv aldrig livet!
 
En jätterolig kväll som avslutade med en lång promenad hem till grums :P..
 
Pöss och kram

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela