Jennys tankar

Krig

Publicerad 2012-10-24 21:38:00 i Allmänt, Vardagslyx,

Hej hej!
 
 
Den 16:e var vi på Kristoffer Appelquist föreställning Krig. Matzan trodde vi skulle på buggkurs :P. Haha stackarn, jag sa att det var varje tisdag fram till jul mellan 19-21 :P. Tisdagar är det Hockey på, ni skulle sett hans min :P. Men snäll som han är sa han att om de va de jag ville så skulle vi gå på buggkurs. Men att om han ville göra nåt, spela tv-spel varje onsdag, så var det bara för mig att ställa upp sa han.När jag kom hem till han den 16:e och 15 minuter innan vi skulle åka sa ja att vi inte skulle på buggkurs, han blev något lättad :P, tror faktiskt han älskade mig extra mycket den sekunden :P.
 
Ne nu åter till Grey's
 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela