Jennys tankar

Examens firande

Publicerad 2012-06-09 23:06:00 i Allmänt, Firarhörnan,

Hej hopp!
Efter Examen (gråtkalaset) så for vi hem till mamma, på kau var det mamma, pappa, broder, Vincent och morfar som var med :). Hos mamma kom släkt + vänner och käkade gott, snälla mamma hade fixat, vad skulle jag göra utan mamma.
 
Fina Mamma
 
Morfar och jag ska moffa mat
 
Folk och Jessica med fina magen
 
Dessa grabbar älskar varandra, de har så roligt ihop :)
 
Grabbsen
 
 
Snälla mamma var barnvakt på kvällen, så jag kunde spela spel och mysa med vänner :)
Erik
 
Älsklingen
 
Anders och Mathias
 
Eric
 
Magnus kan inte sitta still
 
 


Mattias kom också och grattade, han hade fullt upp hela dagen så han var inte med och spelade spel, Håkan och stina kom förbi med en fin blomma, men de skulle på släktkalas så tyvärr fick jag inte med dem på kort :/.
 
Tack snälla släkt och vänner för en perfekt dag :)
 
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela