Jennys tankar

Påskpyssel

Publicerad 2013-03-27 22:42:00 i Tårtor och annat bak,

 
Hej hopp!
 
Idag så har vi målat påskbrev med Camilla och hennes små. Eller nja så mycket målande blev det väl inte men, några iaf :P. Vi gjorde även påskklubbor som lät som en bra ide, men det är nog inget jag gör om snart :P, kanske nästa påsk :P.  Goda blev dom men vilken tid och pyssel de va.
 
De är doppade i vit choklad som jag färgat gul, bara de va ett pyssel. Sen färga vi sockerpasta för att få till näbb och kammen.. Det som är i "klubban" var det lätta kan jag säga :). Riktig rolig dag även denna gång :). Har iofs alltid kul med Camilla och hennes töser och våra pluttar leker så himla bra :).
 
De var alt för nu!
 
Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela