Jennys tankar

Julkalpp

Publicerad 2013-12-21 10:48:00 i Allmänt, Vardagslyx,

Jag har fått en julklapp!
På jobbet igår hade vi julavslutning, all personal samt vikarier fick komma på julmys, där vi smaskade godsaker.
Nu snackar vi vårdpersonal och där är vi inte vana med såna här lyxigheter :).
 
Jag som inte ens är anställd av Attendo fick julmysa och julklapp, + att jag blev bjuden på julbord med julshow, jag är så tacksam och glad över att jag får vara med :). Är inte van med denna lyx:).
 
All fast personal, även mammalediga fick detta stora paketet.
Tungt som bara den är det.
 
Och paketet innehöll en jättebra julklapp!
En emaljerad gjutjärnsgryta och fyra ungsfasta smågrytor av keramik
 
 
 
 
Tack snälla Attendo (H, M & M)
 
Alla vikarier fick en stor fin pepparkvarn om jag nu tjuvlyssnade rätt :P.
 
Säger det en gång till, detta är lyx!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela