Jennys tankar

Lucia

Publicerad 2013-12-16 22:49:00 i Allmänt,

Idag har jag och mormor varit och tittar på ett fint luciatåg :). V's förskola hade luciafirande och det var jättemysigt, men kallt. De har tåget utomhus och det regna det och blåste för fullt, blev iofs ett litet uppehåll i regnadet precis när tåget kom :). Barnen stod under tak och det är ju huvudsaken :).
 
De sjöng så fint och gjorde teckenspråk till några av sångerna :). Efter tågandet var det dags för fika inomhus :)
 
 
 
Känner mig som en tonåring när jag har kludd på händerna, men har man inget papper på jobbet får man koda om allt på händerna :P, men jag gör inte om tabben med att ta den pennan nåt mer :P
 
Fina mamma/mormor <3
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela