Jennys tankar

Måndag

Publicerad 2013-12-09 21:37:13 i Allmänt,

Hua, vad mycket det varit på jobbet nu!
Brukar inte ta med mig jobbet hem, men när jag känner att jag gör ett dåligt jobb pga att jag inte hinner med så naglar det liksom fast i en och tankarna kommer ändå här hemma. Har ett block här hemma som jag skriver upp allt i som ploppar upp i huvudet. Just de såret som jag ska titta på, dokumenterade jag den dosetten, har jag ändrat den signlistan, skrev jag upp den på rondlistan, den anhörig svara inte prova ring imorgon, just jäklar det ska tas prover också. Massa kolla upp saker och göra saker som i stressen försvann på jobbet men som nu gör sig påminda.
 
Längtar såå till julledigheten, kroppen och huvudet måste vila!
Är ledig torsdag och fredag iaf, men jag får jobba helgen och nästa vecka är en favoritvecka ledig tisdag och torsdag. Ska försöka byta så lediga dagar kommer ihop.
 
Idag hade vi möte på jobbet och kommunen bjöd på jul-lunch, mums så gott det var :). Smakade riktigt bra eftersom frukost hanns inte med denna morron så gissa om jag var hungrig.
 
På torsdag ska jag och Vincent och skaffa pass till honom, jajjemän vi ska ut och resa :). Nervös så in i norden då jag är aningens flygrädd. Fredagen ska jag tillbaka till hälsodynan igen, har blivit mycket slarv nu med julbord och mys så magen mår väl sådär, men jag har minskat på gluten och laktos även om jag inte slutat helt, vilket är målet.
 
M kom hem nu, vill ha dig här hos mig <3
 
Nej nu blir det sängen
 
Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jenny

Årgång 1982, är som vin och blir bara bättre och bättre med åldern :). Är mamma till Vincent och har efter lite letande hittat och förlovat mig med mannen i mitt liv. Jobbar som sjuksköterska i hemsjukvården sedan Juni 2012 och trivs jättebra med de. 2015 kom lillebror Noah till världen och familjen känns nu komplett.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela